PRZYJAZNA PRZYCHODNIA

więcej

Nasza firma w 2012 roku otrzymała certyfikat "Przyjaznej Przychodni".

Godło "Przyjazna Przychodnia" to gwarancja jakości obsługi pacjenta potwierdzona przez ekspertów. Każda z placówek uhonorowanych certyfikatem i godłem „Przyjazna Przychodnia” realizuje w praktyce postulat „pacjent jest najważniejszy”. To przychodnie, które szanują czas pacjenta i poprzez inteligentne systemy rejestracji rozwiązują problem kolejek. Są modelowe pod względem informowania pacjentów i przestrzegania ich praw. I co bardzo ważne, stale inwestują w podnoszenie jakości usług medycznych. To jednostki, które robią dla pacjentów dużo więcej, niż nakazują powszechne normy i przepisy. Przyjazne Przychodnie zmieniają obraz opieki zdrowotnej w Polsce.

Certyfikowane placówki są wyłaniane w toku szczegółowych audytów obejmujących najważniejsze funkcje przychodni: proces rejestracji, kwalifikacje i doświadczenie kadry, komfort poczekalni, standardy obsługi pacjenta i udostępniany sprzęt medyczny.