INDYWIDUALNY OPIEKUN PACJENTA

W poradni KardioMedical każdy pacjent ma przydzielonego indywidualnego opiekuna, który jest odpowiednikiem concierge i w godzinach pracy firmy służy pomocą w różnych sprawach. Indywidualny opiekun między innymi pomaga w ustaleniu optymalnego terminu wizyty lub zgodnie z preferencjami pacjenta zmienia jej termin, udziela wszechstronnych informacji związanych z działaniem poradni, pomaga w uzyskaniu dokumentów medycznych, przyjmuje zgłoszenia konsultacji telefonicznych lub mailowych itp. Najważniejszą funkcją opiekuna jest tworzenie komunikacyjnego pomostu pomiędzy pacjentem i lekarzem. Stały kontakt lekarzem jest wsparciem dla pacjenta w trudnym okresie choroby oraz zapewnia bezpieczeństwo i spokój. Dane opiekuna, kontakt telefoniczny i mailowy podawane są na każdej karcie wizyty, bezpośrednio pod zaleceniami i terminem kontrolnej wizyty.

Pacjenci regularnie korzystający z naszych usług mogą liczyć na atrakcyjne rabaty, nawet do 30% zniżki na wszystkie usługi medyczne z wyłączeniem laboratorium. Poziom rabatu zależy od stażu i ilości wcześniej wykupionych usług. Dokładne informacje w regulaminie programu lojalnościowego KardioMedical.